pondělí 7. května 2012


Ahoj!

Dnes jsme se s kamarádkou ve škole bavily o blozích. ( Díky tomu jsme obě vyfasovaly 5 z dějepisu. :) ) Napadlo nás, že bychom si mohly také jeden takový udělat. A tak jsme, já a můj blog, tady. Doufám, že si někdo najde čas číst takovou ubohost, ale víte, co se říká: "Za zkoušku nic nedáš." Na co bude blog zaměřený? Jelikož miluji knížky, tak hlavně na ně, ale nebude to striktní  "knižní" blog. Budu sem přidávat i zajímavé články z internetu, moje životní trapasy a úspěchy, prostě co se mi zamane. Těšte se tak jako já!

6 komentářů:

  1. Vítej v knižním blázinci! Budu držet palce, abys tu hoodně dlouho vydržela. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji Kath. :D Doufám, že se z toho brzo nezblázním! :))

      Vymazat
  2. Takže, když vynechám skutečnost, že jsi BLOGSPOTÁŘSKÝ ZRÁDCE, vítej mezi námi! :D Taky držím palce, aby ti to vydrželo co nejdéle :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že jsem zrádce! :D promiň. :)) Děkuji!

      Vymazat
  3. Ani nevíš, jakou z tohodle mám radost! :))))
    Stačí ještě, abych do blogování přemluvila Martinu a má psací dušička bude konečně šťastná :D
    Těšim se na tvoje články, prdee! :)
    Ale jinak souhlasím se Sayury, jsi zrádce! :D My věrné blogu.cz nikdy nezklameme :D
    Jdu si tě přidat do oblíbených :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé to jsem ráda, že z toho máš radost. :))
    Jo neboj to se ti povede, když jsem se nechala zvyklat i já! :D Já na ty své taky. :)) Já se vám oběma uctivě omlouvám, nechtěla jsem vás ranit. :)) Díky moc. :))

    OdpovědětVymazat

Jestli byste byli tak hodní a nedrželi se v anonymitě, byla bych vám vděčná! Děkuji. :)