sobota 18. srpna 2012



Asi jsem se zbláznila!

 Ano, opravdu si to o sobě myslím. :)) Celé dnešní odpoledne jsem věnovala úklidu a můj pokoj vypadá skoro jako ze škatulky. Jsem na sebe hrdá. Skoro celé léto jsem nebyla doma, takže to tu vypadalo jak po výbuchu atomové bomby.(Takhle můj pokoj nazval děda. :) ) Řekla bych, že se ani moc nemýlil. Takže jsem se dnes vzchopila a uklidila to. Největší problém byl stůl a postel! Stůl jelikož jsem vždycky přišla domů, vyndala věci z tašky a hodila jsem je kam jinam než na stůl. No a proč postel? Připadám si v ní dobře, takže v ní dělám spoustu věcí. By jsem neřekla, co všechno se tam dá najít. Teď je zase na chvíli uklizená, co na ni říkáte? ;D
 No a včera jsem byla v Rakovníku za Willindou a v průběhu hovoru jsme narazily na zajímavou věc. Will mi řekla, že Nikki Finn, kterou všichni jistě znáte, se rozhodla, že skoncuje se svou postavou, a tak začala cvičit. Velice mě to zaujalo, jelikož pořád říkám jak bych chtěla cvičit, ale nějak jsem nevěděla co. Díky Will a Nikki jsem se dozvěděla o programu 30 day shred o kterém se můžete dozvědět více zde. Když pročítáte Nikkiny zážitky, tak se zdá, že je to celkem fuška, ale já doufám, že na tom nebudu tak hrozně, protože jsem v létě jezdila hodně na kole a taky kvůli tomu, že hraji pozemní hokej. Za týden máme s hokejem soustředění na kterém se umírá. :)) Už jedu na 7. soustředění, takže vím, co to je. Druhý den se většinou nemůžete ani smát, jak vás bolí břicho. Tak v koutku duše doufám, že to pomůže a vydržím alespoň 3 dny. :D Začala jsem brzy, vím. :)
 Moje tlusté tělo a nicotná fyzička nejsou jediným důvodem proč začít cvičit. Mám nového přítele, tak se budu snažit zapůsobit. Uvidíme, jak to dopadne, budu vás informovat.
 Já jdu cvičit, tak sportu zdar! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jestli byste byli tak hodní a nedrželi se v anonymitě, byla bych vám vděčná! Děkuji. :)