sobota 9. června 2012

Besedopárty aneb můj včerejší večer

Momentálně bych měla běhat po pokoji a uklízet a nebo se učit. Nedělám ani jedno! Válím se v posteli a pořád vzpomínám na včerejší večer. :)) A co že se to dělo?

Začalo to v půl třetí odpoledne když jsem se přiřítila do KFC na Ípáku. Tady na mě čekaly dvě dobré duše: Yanny a Barunie. Jako vždy, když se s těmito dvěma setkám, jsme jedly. Jiné asi už nebudeme. :D

Ve čtyři jsme se přesunuly do HooDoo klubu na besedu s 3 celkem známými autorkami a jednou méně známou, ale stejně vtipnou a nápaditou. Prošly jsme si takovým tím formálním programem (otázky od moderátora, ale také naše vlastní a spoustou dalších věcí), křestem knihy Gjorkové od Terezy Benešové alis Colleen a pak se začalo neformálně. Sesedly jsme si všichni dohromady a povídali si. S autorkami a i s ostatními zúčastněnými jsme si povídaly jako staré známe. Pak se skoro všichni rozutekli, ale nějací zůstali a povídali jsme dál. Řešili jsme všechno možné..knížky, vztahy, filmy.. prostě vše co nás napadlo. Byl to super večer z kterého jsem si odnesla další podpis slavné(hlavně ať to Colleen nečte :)) autorky.

ZDE BY MĚLI PŘESTAT ČÍST TI, KTEŘÍ SI NECHTĚJÍ ZKAZIT ILUZI, ŽE KNÍŽNÍ BLOGERKY A AUTORKY JSOU TICHÉ A NEVINNÉ DUŠIČKY!


Kolem půl desáté jsme se s holkami (Yanny a Barunie) znovu přemístily za naší kamarádkou, také blogerkou, Sayury na její oslavu narozenin a konce roku. Neveřili byste, kolik se dá v tramvaji zažít srandy. :)) Pro tuto příležitost si Sayury vybrala moc hezký podnik a my si oslavu užily. Jelikož jsme pořád docela mladé, tak jsme musely, ač nechtěly, ještě před půlnocí domů.
V metru jsme se rozloučily a každá jsme šly svou cestou.
Už se moc těším až tyto spřízněné duše znovu uvidím. Bude to již příští neděli při dalším setkání našeho malého čtenářského klubu. Tento večer se opravdu podařil a já na něj budu vzpomínat ještě dlouho. <3



7 komentářů:

  1. Pozdě :-D Já slavná už to četla :-D
    Jsem ráda, že jste si to užily :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No nevadí. :D :)) Já jsem ráda, že jsem potkala takové super lidi jako jsi ty! Někdy zase příjdeme na návštěvu. :))

    OdpovědětVymazat
  3. "Sedím v tramvaji a jím banán!" :DDDDDD
    NEJLEPŠÍ TO BYLO. TĚŠIM SE NA PŘÍŠTĚ! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. "Část sexu chybí!":D prostě nejlepší! <3 Já se také těším!

    OdpovědětVymazat
  5. No v Hoodoo to pokračovalo taky hezky a o tichosti a šedých myškách se mluvit taky nedalo :)
    snad si to někdy zas zopakujeme, skvělej večer

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý večer a je fajn, že pokračoval a všichni jste si to užili. Jsem ráda, že jsem vás všechny poznala. Edith

    OdpovědětVymazat
  7. Já nevím co je to za mýtus, že kdo čte je tichý a klidný. :D :)) BLBOST! :D Ano zopakujeme. :)
    Já jsem též ráda, že jsem vás poznala!

    OdpovědětVymazat

Jestli byste byli tak hodní a nedrželi se v anonymitě, byla bych vám vděčná! Děkuji. :)