středa 6. června 2012


Knihovna! <3

Dnes jsem byla v knihovně. Včera jsem byla tak pilná, že jsem si vypsala knížky, které bych si chtěla půjčit, ale papírek samozřejmě zůstal doma. Já jednou doma zapomenu hlavu. No ale i přes mojí sklerózu jsem se do toho ráje vydala. Nejdříve jsem si šla předělat průkazku, protože jak jsem zjistila při minulé návštěvě, celkem pěkně mi zkomolili jméno, respektivě příjmení. Nechápu jak se jim to mohlo povést, protože mám celkem normální příjmení. No takže když jsem toto malé nedorozumění vyřídila, tak jsem se šla porozhlédnout. Zamířila jsem do cizojazyčného oddělení pro nějakou knížku na francouzštinu. Jelikož si pořád nevěřím, tak jsem si půjčila "zrcadlo" a pohádky, tak jsem na sebe zvědavá. Budu vás informovat! :D A pak jsem si půjčila spoustu knížek, které jsem chtěla, ale samozřejmě i spoustu, které jsem původně nezamýšlela. Pak jsem se sešla s Barunií, která mi přinesla Chatrč na náš malý čtecí klub a pak jsme zamířily do KFC a kecaly a kecaly. :)) A co že jsem si to tedy půjčila?

1) Milý Johne od Nicholase Sparkse



Doufám, že ta knížka bude stejně dobrá jako film. Všichni zatím říkají, že ano, tak jsem na to zvědavá.

2) Pouštní kopí od Petera V. Bretta (Démonský cyklus #2)


Musím říct, že první díl této série jsem si úplně zamilovala, už se moc těším až se pustím do tohoto.

3)Eona od Alison Goodman (Eon #2)


4) Trápení od Richellle Mead (Sukuba #1) 

Tahle autorka píše úplně bravurně, tak se moc těším.

5) Krásní od Scotta Westerfelda (Oškliví  #2)

Asi někdy v pondělí jsem dočetla první díl této série a moc se mi to líbilo. Nemohla jsem si nechat ujít druhý díl.



Tohoto spisovatele si velice vážím. Vždy když od něj něco čtu se směji a líbí se mi, že píše o svém vlastním životě. Takové ideální knížka do nepohody.

7) Chatrč od W. Paula Younga

A to bude asi všechno z mé dnešní návštěvy. Už se těším až tam půjdu zase příště! Chodíte taky tak rádi do knihovny jako já??!

4 komentáře:

  1. Já Pouštní kopí NUTNĚ potřebuju, ale už... kriste pane takřka rok O_O (jo, našla jsem si to - v září jsem psala recenzi) čekám, sténám a vyhýbám se dvojce, protože si to chci přečíst s trojkou najednou - pokud na mě bude Polgarka hodná a znovu mi to pujčí :-D
    Ošklivé jsem měla doma z knihovny, aniž bych věděla, o co jde... už je to dlouho, nikdo o tom nemluvil a nějak jsem na to zapomněla. A teď když o tom píší všichni, to v knihovně nemaj

    OdpovědětVymazat
  2. Ona je trojka?? Kiddin me? To né. Jestli budu ještě čekat na trojku tak se zblázním, tuhle knihu jsem si zamilovala! :D :)) Já jsem také nevěděla, ale prostě jsem šla okolo a nějak se mi to objevilo v ruce a je to celkem dobré..jen by mohli pohnout s překladem. :D :)) Jé to s knihovnou je blbé! :D

    OdpovědětVymazat
  3. To si si vytiahla samé úžasné knihy! Milý John som nečítala, ale film fol vynikajúci. Séria Eon je jedna z najlepších, aké som kedy čítala a Chatrč je tak emociálna kniha, že je len veľmi ťažko sa od nej odtrhnúť. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji. :D :)) Ano film byl vynikající, tak jsem moc zvědavá na tu knihu. Ano Eon byl super, ale ten druhý díl mě nějak nebaví. :) A zase máš pravdu Chatrč je super!

    OdpovědětVymazat

Jestli byste byli tak hodní a nedrželi se v anonymitě, byla bych vám vděčná! Děkuji. :)